23.3.13

Spa-party!

Idag var jag och Carro bjudna på spa party ut till krokek, hos Hanno.
Det var super trevligt och otroligt skönt och avslappnande kan jag lova!

Ellie som tjejen hette som höll i det hela visade oss en uppsjö med olika produkter för kropp och ansikte. Jag kan ärligt talat säga att jag ALDRIG haft såhär len och återfuktad hy någonsin förut.

Och då säger ändå många till mig att jag har babylen hy. Nu är den ännu bättre och lenare. Jag beställde lite produkter som både jag och Jimmy kan använda oss av för att tvätta ansiktet och smörja in oss med.

Tänkte också ha ett party, men hon var så fullbokad och upptagen med partyn, personlig träning och massagekunder, Så det skulle inte bli aktuellt fören i maj månad. Men jag känner att det passar bra i maj.

Ligger nerbäddad i sängen tidigt idag, sjukt skönt. Hoppas bara på att den lilla familjemedlemmen vill sova i sin säng hela natten. För mamma skulle minsann uppskatta en hel natts sömn otroligt mycket. Det var ett tag sen... Och jag känner att jag är helt slut ikväll alltså. Men lite sömn fixar dem problemen. :)


Såhär fina var vi när vi testade en lermask, i en tjusig terrakotta färg ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar