12.2.13

Grattis på födelsedagen...till mig själv.

Dags att damma av bloggen med ett kort inlägg om dagen som gått. Min födelsedag.

För 24 år sedan fick min mamma en liten tös med kolsvart hår, som skrek och skrek när hon såg världens ljus. JAG!

Det var en stressig dag till och börja med, älskade lilla sonen ville typ vara i mammas famn hela tiden vilket gjorde det lite stressigt för mig att hinna med att göra 2 smörgåstårtor. Men det gick bra ändå tack och lov. Super morsan ;) !

Hade besök av mamma & Lasse, pappa, morfar, morbror Ingemar och storebror Niklas. Svärmor & svärfar samt svägerska med sambo. Och bästa fadder Emma också.

Fick massa fina paket, bl.a. Vispskål och en "vanlig" skål i ljusa pastellfärger. (Lila & turkos), hårinpackning av det finare slaget.
90 minuters fotvårdsbehandling (ska bli sååå skönt!!) pengar och presentkort.
Fick även pengar till en matta som jag vill ha, från Åhléns.

Dags att byta ut det röda i vardagsrummet mot ljusare ting, då passade det toppen med turkosa hjärtformade ljusstakar som jag också fick, och två kuddar. Dock är ja lite osäker på kuddarna, ska kika in på Hemtex och se i fall jag vill byta till ett annat motiv.

Jag är jättenöjd med alla presenter och fick allt jag hade önskat mig och lite till! Toppen! :)

Ja tror att jag ska bädda ner mig i sängen efter denna "långa" dag. :)
Bjuder på bilder från de hemgjorda smörgåstårtorna.

God natt! 😘





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar