19.11.12

Ursäkta röran! Jag bygger om!

Som ni ser så ändrar bloggen utseende väldigt ofta, men det är för att jag testar och byter design, och det går inte vägen alla gånger. Just nu är jag rätt så nöjd, förutom med bloggrubriken och beskrivningen. Skulle vilja ha den centrerad, men vet i fasen hur man gör det ?! Nån som kan, får gärna hojta till!!

Sjukstugan verkar vara över! Vi måste hyfsat bra båda två, eller alla tre snarare. Jimmy är nästan aldrig sjuk.. Bra immunförsvar! Jag är lite snuvig fortfarande och rosslig i halsen så jag håller mig ifrån träningen tyvärr. Känns piss eftersom jag kände att jag verkligen hade kommit in i det, och såg fram emot att gå och träna.

Men jag är faktiskt väldigt noga med att inte träna eller hålla igång när jag är sjuk eller förkyld. För jag vet att med största sannolikhet så blir jag så himla mycket sämre. Ska kurera mig så gott jag bara kan! Hoppas på att hinna med åtminstone ett tränings pass innan veckans slut.

Imorgon kväll ska jag på pysselkväll på  öppna förskolan som vi brukar gå till. Ska bli himla trevligt, det är enbart för mammor, eller ja pappor är med all säkerhet också välkomna dit, men det är barnfritt. Så att föräldrarna ska få lite egen tid. Ser fram emot det väldigt mycket! Ska bli så kul att pyssla, älskar verkligen det, men just nu så har jag inte plats nog att sprida ut mina pysselgrejer... Återkommer om hur vi hade det och vad som pysslades med  imorgon. :)

Nu ska jag bädda ner mig bredvid min man och son. Det är så väldigt underbart att mysa med dem i sängen!

God natt allesammans! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar