16.10.12

Linköping stad.

Efter att Jimmy slutade jobbet så tog vi vrålåket till Linköping och styrde mot Ikea för att inhandla några hyllor som vi ska sätta ovanför James säng i hans hörna.

Han fick så mycket saker på namngivningen så jag vill ställa upp lite på hyllor, samt några fotoramar och hans bokstäver. Dessutom får vi lite friare ytor..

Jag har nog lite för mycket skit här och var egentligen. När vi flyttar till större så ska jag verkligen rensa ut på saker!

Jimmy föreslog att vi skulle svänga förbi Bina & Viggo på en kopp kaffe.
Henrik var ju inte hemma, så honom får vi hälsa på en annan gång. :)

Det var super trevligt, och dessutom spanade vi ju in deras nya boende som är toppen fint! Längtar ännu mer tills det är dags att packa ner vårt hem i flyttkartonger... Jag hoppas att det blir snart!

För övrigt så slängde jag ihop ett gäng burkar med fruktpure till James tidigare idag! Gick ju skit lätt att göra.. Bara kasta ner frukten i matberedaren, modell mindre. Vilket underbart köksredskap, den får du inte tillbaka pappa! (ärvd av farmor!)

Imorgon tänkte ja ge mig på att göra lite mat till minstingen. Vi får se hur det går...

Nu ska jag sova, herrarna i huset sover minsann redan! Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar