27.9.12

Pissgul VS grålila

Japp! Det är ungefär så ja ser ut i skallen för tillfället, har velat fram och tillbaka om ja skulle färga utväxten eller ej. Ja gjorde som jag brukar, och färgade. Men ångrar mig nästan lika fort jag ser mig i spegeln efteråt. Det är inte så tokigt med lite utväxt om man ska jämföra med pissgul/grålila.

Jag är så platinablond i "vanliga" fall, men när det är dags för att färga utväxt använder ja ju silver Shampo för att slippa de allra gulaste tonerna, men de resulterar i att de ljusaste partierna i mitt hår blir grålila, pga. Schampot.

Inte as snyggt. Speciellt inte blött och när man är osminkad. Dock så ser de 100ggr bättre ut när det är torrt och fixat.:) och lagom till söndag/måndag så har det allra värsta gula och den jätte blonderade hårbotten lugnat ner sig lite. Om ni förstår hur jag menar. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar