8.4.12

Fritt fram för bebis!

God morgon! 

Jag tror inte att de här tidiga mornarna (Hur fasen skriver man de..? morgon, morron, flera morgonar ?! ) Hur som helst, ni fattar vad jag menar. Jag tror inte att dessa kommer att bli något större problem för mig när bebisen kommer tack och lov. Jag är uppe och kissar både 1, 2 och 3 gånger om nätterna och kan i vissa fall inte somna om på ett bra tag. Men lik väl så är jag uppe när klockan 6-halv 7 varje morgon!  Kan ju hoppas att bebis tänker låta mig fortsätta med dessa rutiner, vore toppen!

Fast nu ska jag erkänna att det börjar bli mer och mer jobbigt än att bara vända på sig i soffan eller i sängen. Igår kunde jag inte alls gå snabbt, och drog och slet i Jimmys jacka för att han skulle sakta ner så ja kunde stödja mig mot honom. Även om ja fortfarande kan knyta mina skor, så är det jävligt otympligt och besvärligt. 

Jag som alltid sitter ner och duschar vare sig det är dusch eller badkar har fått sluta med de:P För om jag sätter mig ned, så kommer jag fan inte upp! Haha! Smidig som ett kylskåp!
Jag blir bara så himla uttråkad av att sitta hemma och glo, även om ja inte ens orkar röra mig några större utsträckningar just nu. En sväng på stan räcker gott och väl för att ja ska kunna gå hem och somna en stund på soffan. Så kort och gott så tycker jag nog att det är fritt fram för bebis att komma nu. Även om jag tror att ja kommer få gå några dagar över tiden... När vi hade gissningslek så gissade ja på att bebis kommer 25 April, men nånstans så tror jag att han kommer ploppa ut den 21 April. Men det återstår att se!

Igår så tog vi med min morbror Ingemar för ett besök på Tropikariet. Tänkte att det kunde vara kul för honom, o jag tror att han uppskattade det också. Men det var väldigt viktigt med ett besök hemma hos oss innan han skulle hem till sig igen. Så det blev bara en snabb visit hos oss, för kl. 17.00 var det mat som serverades på Lida Kullar, där han bor.  
Fina, roliga Ingemar! <3 


Ne, nu ska jag nog lägga mig i soffan igen och se om jag slumrar till ännu en gång, om inte det fungerar så går ja in i sovrummet och lägger mig under Jimmys täcke, för där somnar jag minsann alltid! 


Jag älskar dig Jimmy, och nu är det inte långt kvar tills vi två blir tre! <3
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar