10.4.12

Bilder och nedräkning!

Oj vad vi längtar efter en liten bebis här hemma! Han får mer än gärna ploppa ut nu, då jag börjar känna mig väldigt klumpig. Speciellt när man ska i och ur sängen och lika så soffan. Men snart... så har vi bebisen hos oss! Ville nog mest bara skriva att vi längtar och att vi räknar dagarna till beräknad födsel. Idag är det 8 dagar kvar och spänningen på vem som bor i min mage stiger för var dag som går. 

I slutet av Mars så blev Jimmy och jag fotograferade utav en gammal klasskompis från högstadiet som har tagit jättefina bilder på oss två, och magen. Dessa bilder har jag själv gjort svart vita. Men jag väntar med spänning på de riktiga resultatet av bild behandlingen utav våra foton, som kommer från fotografen själv. Fick lov att lägga ut dessa, utan att nämna namn då det inte är han själv som redigerat utan jag. 

Varsågoda. 



 Vi älskar dig lilla bebis, och vi längtar efter dig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar