11.11.11

Jobbig vecka!

Denna vecka har varit väldigt jobbig, jag har inte alls mått speciellt bra, med både svimnings attacker, kräks flera gånger om dager och allmänt hängig och lite höst deppig tror jag nog. 

Min stora lycka i livet just nu är faktiskt Jimmy, och jag har nog varit väldigt "Jimmy-ig". Speciellt igår... Dessvärre hade han lovat bort sig på annat håll, så jag fick snällt ligga hemma själv i soffan. Jag har tappat inspirationen till att laga mat.. har ingen lust ALLS!... Men jag måste så vad gör man ? Igår blev de så simpelt som pytt i panna. Tur att det är gott!

Jag och Bina började för nån vecka sen att pyssla med julkort, tog sen en paus och mitt pysselbord ser väldigt rörigt ut just nu. Men fina julkort blir de minsann, som ja ska skicka iväg tänkte jag!  Vet dock inte vilka ja ska skicka till...tror det får bli lite avlägsna släktingar som jag inte sett på länge osv. 

Här kommer några bilder på hur det kan se ut när jag är i pysslar tagen. 








Tänkte jag skulle försöka städa i ordning lite här hemma, så det blir rent och fint! Känns som att det skulle behövas... plocka undan, dammsuga, skura golv. Sen kan man med gott samvete slappa i soffan. Lite lättare att tänka igenom hur man mår om man slipper tänka på att stök runt omkring. Sugen på att baka julgodis, lussebullar osv. =) 

/Lisa




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar