13.11.11

Förkylningen är här!

Jaha.. vaknade kl. 05.00 kissnödig och AS FÖRKYLD! Jag verkligen hatar att vara förkyld! Nu känner man att  kylan börjar komma, och det satte sig på mig direkt. Fast ja klär mig varmt. Jämt! Jag hatar att frysa. Kan inte begripa alla mode nördar som prompt ska gå i skinn jacka och små toppar fast det är minusgrader ute! Deras bekymmer iof, kan bara inte låta bli att tänka på de =P.

Det känns som att min hjärna och allt som snurrat där sakta med säkert börjar att 
ordna upp sig. Det som bekymrar mig mest just nu är ju detta kräkande vareviga morgon. Jag är så trött på de, samtidigt som jag är van. Har ändå kräkts sen jag var i v.6.   Det känns dock som att det skulle underlätta mycket om det nån gång slutade. 

Jag har missat lite i skolan, men pratade med en klasskompis idag som sa att det inte var nån större fara. Inget som jag inte skulle kunna ta igen. Så det känns ju skönt såklart. Jag ska hålla ut fram tills jul iaf. Sen får vi se i Januari hur det går med allt... och hur jag mår, om jag fortfarande kräks osv. Denna period är ju den då man ska må så himla bra sägs det, men ännu så har jag faktiskt inte märkt av det där "underbara" med att vara gravid, tro det eller ej. Inga sparkar har jag känt ännu heller.. lite tråkigt, har ju faktiskt om ca en vecka gått halva tiden, 20 veckor, REDAN!.. Shiiiit, tiden springer iväg!  Men jag hoppas ju att det kommer vart efter nu. Vill få känna denna mysiga känsla som ju alla gravida pratar om. 

Jaha nehe.. det får räcka för idag. Adjö mina vänner. 

/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar