25.5.11

Dag 06- Om det här vore min sista dag

Om det här vore min sista dag... så önskar jag att vrida tillbaka tiden tills jag vaknade. 
Jag skulle spendera min sista dag med Jimmy förstås. Men även mamma, pappa, Niklas (min bror), Ingemar, morfar och farmor. Det är dem som står mig närmst. 

Och jag skulle bara vilja prata om livet och hur vi har haft de, gärna om de gick skulle jag spendera min sista dag på en vit strand och plaska med fötterna i de turkosa vattnet. Jag skulle krama och pussa alla, tala om för dem hur mycket jag älskar dem och uppskattar allt de gjort för mig och för att de funnits i mitt liv.


Tror att det får räcka för idag, rätt så seriöst sätt att spendera "min sista dag". Men jag är inte på topp idag, och då är det inte så super glada tankar som cirkulerar. En annan dag. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar