24.5.11

Dag 05- Vad är kärlek.

Kärlek, kärlek i all ära! Men vad är det? Alla ser ju såklart olika på detta och som en vän till mig skrev så har man ju olika sorters kärlek till olika personer,djur, saker man tycker om och så vidare.

Kärlek för mig är när man tittar på sin partner och blir alldeles varm och pirrig i kroppen. När man kan ligga och mysa med varandra och förbli tysta, men ändå förstå vad den andra tänker. Kärlek är också att komma hem och se sin sambo dammsuga eller stå och diska. 
Sånt uppskattas också väldigt mycket. Skulle dock gärna vilja komma hem en dag och sätta mig till ett dukat bord, maten serverad och tända ljus. Haha!

Kärlek är när en partner utan förvarning dyker upp och plingar på dörren (Om man inte bor ihop) och drar fram en stor bukett med 10 röda rosor och säger 
"-Grattis på namnsdagen, älskling"
Kärlek är när ens partner finns vid din sida när livet känns tufft, den som får dig på bättre tankar, och den som får dig att sluta gråta och börja skratta istället.

Jag älskar när Jimmy håller mig i handen. Det känns så himla tryggt. Hans kramar är så underbart varma och mysiga. Och när han pussar mig så pirrar det i hela kroppen. Jag älskar att mysa och tycker verkligen att man ska mysa med sin partner så mycket man kan.   

Det finns säkerligen en väldans massa mer olika sätt att beskriva kärlek, men det här är det första som kommer upp i mitt huvud just nu. 

Till Jimmy:

Du är den som håller om mig när jag behöver det, du är den som talar om hur fin jag är. Du är den som pillar i mitt hår och beundrar mig. Du är den som håller min hand och tröstar mig när livet känns tungt. Du är min andra halva. Du är mitt allt!

Du får mig att känna mig uppskattad och speciell. Och jag kan inte minnas när jag var så här lycklig sist. Jag har haft perioder i mitt liv som varit väldigt tuffa, då jag hade behövt en person som dig, vid min sida. Jag är så glad att jag idag har det. Jag vet att du kommer att finnas där när jag behöver det och jag är så otroligt tacksam för det, för allt du gör för mig, och för oss.

Jag kunde inte ha fått en bättre sambo och pojkvän. Jag uppskattar dig så fruktansvärt mycket, Jimmy. Jag hoppas att du vet de.

Jag älskar att vara din flickvän och din sambo. Jag älskar att vi ska dela vårt liv tillsammans. Jag älskar att vi planerar vår framtid ihop. Jag älskar att du står vid min sida i ur och skur. Jag älskar att vara förlovad med dig.

Du är mitt allt och jag älskar dig av hela mitt hjärta!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar