21.5.11

Dag 02- Min första kärlek

Min första kärlek... då var jag nog, hm... 9 år kanske. Vi gick i samma klass och han hette Jonathan. Vi var jätte kära och var tillsammans över en hel sommar och lite in på hösten när skolan började. 
Kul att minnas den tiden, för så fort man blev kär eller hade kille så tyckte alla inklusive jag själv att man var helt plötsligt så stor. Man höll handen, och pussades. Till och med i skolan, och framför läraren ibland!  Jag kommer ihåg att vi var mycket hemma hos Jonathan, han hade en liten pool också, de hade inte vi. Mycket därför tror ja. Haha! Jag minns att en sommar dag så hade de ett tält uppställt på gården, och vi låg i de tältet och pussades och höll handen för att inte Jontes lilla syster skulle störa oss. Ojoj... Roliga minnen. Men det var min första kärlek.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar