20.5.11

Dag 01- Presentera dig själv

Vart ska man börja...? 
Ni som läser vet säkerligen att jag heter Lisa och är 22 år. Är förlovad med min stora kärlek Jimmy, som även är min sambo. Vi bor i en fin och mysig 2:a i centrala Norrköping. Jag älskar att umgås med folk, och har många vänner som ligger mig varmt och hjärtat. 

Jag är envis som synden själv, och står för vad jag tycker och tänker i alla lägen. Men jag har även en sprudlande glad och positiv sida som försöker att lösa saker och ting till det bästa, om det mot förmodan skulle klura ihop sig. Lika bra som jag kan slöa med Jimmy i soffan, så kan jag i nästa stund städa, diska eller pyssla med annat. Tex. Scrapbooking, eller måla en krumelur på väggen i klädkammaren. 

Och om jag inte är hemma i stan, så kan ni allt som oftast finna mig ute på vishan, hos min vän Annelie. För även om jag gillar utelivet i stan, smink, kläder och höga klackar så trivs jag fruktansvärt bra i ett par sketna mjukisbrallor, en stor t-shirt och gummistövlar ute på landet. 

Tror att detta inlägg beskriver mig kortfattat! 
Kommentera gärna. 

Hejrå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar