11.11.12

Fars Dag.

Idag är alla pappors dag. Och som de allra flesta skriver så har även jag Världens bästa pappa!  Min pappa är helt underbart snäll och så stark som person. Ni som känner mig vet vad han har gått igenom och vet hur positiv han är trots utgången. 

Fina fina pappa, Jag är så himla glad att jag har dig! 
Vet inte vad jag skulle göra utan dig!
Du har alltid funnits vid min sida och ställt upp när jag än behövt det. 
Jag älskar dig! <3 




Sen ska vi absolut inte glömma min sambo, fästman, och pappan till mitt barn. Jimmy! 
Där har vi också världens bästa pappa. Jag älskar att se honom med James. Han leker och busar, skrattar med honom och tröstar honom när han är ledsen. Jag blir så lycklig ända in i själen när jag ser dem två tillsammans. Man ser verkligen att Jimmy älskar James av hela sitt hjärta, och att han älskar rollen som pappa. Och han gör det så jäkla bra! 
Älskade fina Jimmy. Jag kunde inte välja en bättre pappa till mitt barn! 

Vi älskar dig! <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar