16.8.12

Sommaren är kort... Det mesta regnar bort!

Vi är redan inne i augusti månad och det känns faktiskt som att sommaren börjar lida mot sitt slut, tyvärr! Man kan ju inte påstå att det har varit något direkt bra sommarväder.

En solig dag här, och en solig dag där. Nån solig helg och nån solig vecka, allt utspritt sen i maj månad fram tills nu. Det är vad jag har upplevt i alla fall. Vad säger ni andra?

Vi har hunnit med rätt mkt i sommar trots en liten bebis i familjen. Det har varit många grill kvällar med nära och kära, sol och bad, midsommarfirande på Lönö, James namngivning, semester på Öland, augusti festen är i full gång i skrivande stund, dop nästa vecka..

Ja.. Lite gott och blandat helt enkelt. Vi har också haft sådan tur att få en son som är till 99% nöjd och glad med livet, vilket har underlättat enormt när vi har åkt fram och tillbaka, och hit och dit.

Självklart har även James "dåliga" dagar, precis som vi "stora" människor. Men dem är verkligen få, som sagt han är en bebis, och det finns väl ingen bebis som inte gråter nån gång? Jag är så nöjd med den lilla personlighet som han är i full värd med att utveckla.

Känner att jag tappade tråden lite nu, kollar på en dokumentär på tv. Ingen bra kombo att skriva och koncentrera sig på tv samtidigt ;)

Jag ger upp nu, ska vända mig om (ligger i sängen och skriver från mobilen) och beundra min lilla pojke som ligger i vaggan bredvid oss, innan jag somnar för natten! Så.. God natt!


Ps*
Bjuder på lite blandade bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar