28.3.12

Dag 13 - En vanlig dag hemma hos mig.

Ja ni... en vanligt dag hemma hos mig är nog rätt tråkig. Speciellt nu för tiden.
Börjar med att ja vaknar runt halv 7, går upp och sätter mig i soffan, slår på tv:n och datorn, kollar på "Vakna med the voice". Kollar runt på Facebook en sväng, ibland kollar jag på en film på datorn o då brukar ja somna om i nån timme eller två. 

Sen vaknar ja till o fortsätter kolla på tv, eller pysslar lite med scrapbooking ett par timmar. Sen lagar jag lite mat. Går en sväng på stan, träffar nån/några vänner för en fika eller lite skitsnack. Kommer hem, diskar och plockar undan lite hemma. Bäddar sängen... går och pysslar lite bara. Sen blir det lite mer tv-tittande. 

Sen brukar Jimmy komma hem från jobbet efter 16-tiden, då brukar vi slöa i soffan tillsammans, laga mat, äta. Åka till några vänner och umgås, eller mysa i soffan, tills ja somnar där eller går och lägger mig i sängen vid typ 22.00 


Super intressant va? Rätt tråkigt tycker jag själv... Blir väldigt lätt rastlös och uttråkad om dagarna.

That´s it! 

/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar