25.3.12

Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva på denna "dag", det känns som om att jag har öppnat mig rätt så mycket i min blogg, och många vänner vet väldigt mycket om mig och mitt liv.

Men jag gör ett försök, så får vi se. Några saker jag nämner på listan kommer ni säkert att känna igen från tidigare blogg inlägg. 

1- Jag är en sucker för vit saltgurka.
2- Jag har varit i Usa, under 1 månad.
3- Jag har sett 2 döda människor.
4- Jag har blonderat mig alldeles för många gånger. 
5- Båda mina föräldrar har haft cancer samtidigt.
6- Jag "bor" i mjukisbrallor. 
7- Jag har fobi för maskar. 
8- Min morbror har bott med mig hela mitt liv.
9- Min morbror är förståndshandikappad, och skit rolig! 
10- Smakade öl första gången när jag var typ 4 år, och älskade det. (Snodde pappas glas)

oj oj.. det där var inte lätt, o de flesta saker vet säkert några om mig.. men det får duga helt enkelt! :D 
Kram 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar