6.12.11

Fina lilla bebis!

Jag längtar efter dig! Kan inte tiden gå lite fortare...Jag vill se magen växa lite mer och framför allt så vill ja känna dig sparka mer och mer. Du buffade på mig en gång i förrgår kväll. Men det är de enda jag har känt som var "kraftigt". Jag blir ibland lite orolig för att du inte rör dig så mycket som jag skulle vilja, men samtidigt så vet jag några som inte känt sparkar förens ytterligare ett par veckor. Men jag längtar så himla mycket! 

Jag vill att julen ska vara över... sen nyår, över. Sen firar pappa och jag 2 år tillsammans. Sen kommer Binas bebis och då kommer jag längta ännu mer efter dig min lilla lilla plutt! Och sen min födelsedag... sen är det sportlov och SEN kommer våren... och i Mars kommer massa bebis kompisar som du kan leka med och SEN kommer du!

Jag har visst väldigt stor bebis längtan idag märker jag...


                                                  Vårt lilla Hjärta!
                                                  Ultraljud v.19+0
                                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar