5.9.11

Dag 11 - Mina syskon

Oj oj... Så kom vi till denna kategori. Jag har ett syskon, och det är jag väldigt tacksam för. Säkert min mamma och pappa också! Min storebror, Niklas som fyller 27 nu i oktober. Vi har gått igenom så himla mycket tillsammans att det skulle ta en hel evighet att berätta allt. 

Vi har haft mycket roligt tillsammans, framförallt när vi var små! Det var semester resa med mamma och pappa till Grekland. Många turer till morfars land på sommarlovet, även ett par turer till Öland med morfar. Vi har haft kul tillsammans på äldre dagar också förstås. Men vi har inte alls så bra kontakt som säkerligen båda skulle vilja. Vi har bråkat mer än vi har hållit sams känns de som ibland, och det har gapats och skrikits! 

Men Niklas, du är trots allt min bror och vad jag än har sagt till dig i tidigare skede, så ska du veta att jag är väldigt glad över att just du är min bror! Jag Älskar dig!  /Syrran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar