16.3.12

16 Mars 2012

1 år har gått, sen jag fick frågan utav Jimmy som fick mig att gråta som aldrig förr. 
"-Vill du förlova dig med mig?" 
"-Ja, så klart!"  Och så kastade jag mig i hans armar, lyckligare än någonsin förr! 

En helt underbar dag! Tänk att det redan har gått ett år... Jag brukar rätt så ofta (känns det som) skriva i bloggen om hur otroligt kär och lycklig jag är med Jimmy, men jag kan inte låta bli. Och ni får ursäkta, om det stör er så behöver ni inte läsa vidare... 

För jag ÄR så himla lycklig med Jimmy, jag är så glad och tacksam varje dag att jag får vakna upp med honom vid min sida! Att han alltid finns vid min sida oavsett! Att han står ut med mina dåliga sidor, lika mycket som han älskar mina bra sidor.

Älskling, du är mitt allt! 
Jag älskar dig fruktansvärt mycket, och utan dig så vore jag inte hel! 
Du är min bästa! Puss <3


/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar