7.1.12

26+2 Sparkarna blir tydligare!

Jahoop, nu har det gått ungefär en vecka sedan ja skrev sist, vilket innebär att ja har gått 26 hela veckor och 2 dagar. Om jag räknat rätt, det är så himla krångligt! Vissa uträkningar säger att jag är gravid i 25 + 3.. Hm..? Jag vet i fasen, en vecka hit eller dit då.. 
Jag vet ju i alla fall när plutt är beräknad. Hur som haver, det jag faktiskt skulle skriva var att Jimmy kände lilla bebisen sparka i natt! Supermysigt!! 

Och jag har äntligen fått mitt lilla scrapbooking paket med alla härligt papper,blommor och dekorationer! Vill så gärna börja med de, men det är lite svårt när man inte vet vem som bor i min mage. Man kan ju förvisso börja med färger och dekorationer som passar både kille och tjej.. men vi får se hur jag göra. Väntar faktiskt på ytterligare ett liiitet paket. Och har hittat massa mer jag vill beställa. Men det får jag lugna mig med, hoppas på att nån kan ge mig "presentkort" på shopping utav scrapbooking saker :) Jag fyller ju faktiskt år snart.. 

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar